25 Ocak 2009 Pazar

Merhabalar Efendim...

Blog,blog,blog...

Hep okurum,müthiş yazılarda var,yazmış olmak için yazılmış yazılarda var.Dolu yazılarda var boş yazılarda var.Okuması çok keyifli gerçekten.Yazmak kısmı şuanda aklıma gelmiş bulunmakta...

Futbol;olmazsa olmazlarımdandır.Onunla yatar,onunla kalkarım.Hayatımın her evresinde ondan bir parça görür beni tanıyanlar.Yaşama dair örneklerim,espirilerim,duygusal anılarım,komik anılarım,hepsi onunla ilgilidir.Hiç abartısız,24 saat futbol seyretsem "sıkılmak" kelimesi aklımın ucundan geçmez.İtiraf etmeliyim ki internet denen bu garip hadiseyide futbol için kullanırım...

İşte benim için futbol böyle bir şeydir.Aslında daha çok şeydir de,Edebiyat'ım bu kadarını anlatmaya yetiyor...

Bugüne kadar izledim,okudum,kendimce yorum yaptım,konuştum.Birazda yazayım dedim işte...

Bu arada sıkı bir Beşiktaş taraftarı olduğumu gururla söyleyeyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder