28 Ocak 2009 Çarşamba

Olmadı bu!



Türkiye'de en son yapılacak eylemlerden birisi ırkçılıktır.Bu konuda anlayışlıdır insanlarımız genelde.Ama dün Ali Sami Yen stadın da yaşananlar beni şoke etti.Hatta inanamadım,iyice sokuldum Tv'ye dayadım kulağımı.Doğru duyuyordum evet.Balili'ye ırkçı tezahüratlar yükseliyordu G.Saray tribünlerinden.Hakeme küfür,sahaya atılan yabancı madde vs normal karşılanırda bu öyle böyle bir şey değil.Ben utandım şahsen Tv başında.Tarihe bir kara leke olarak geçmiştir bu olay bence...

Bu hakarete maruz kalan kişinin bir kaç röportajından alıntı;

Sivasspor’un İsrailli golcüsü Pini Felix Balili, “Türkiye’ye geldiğimde beni çok horladılar,İsrailli olduğum için hakaretlere maruz kaldım.Ama,yılmadım,öncelikle futbolumla kendimi sevdirdim. Yakında Türk oluyorum,Türk Atakan olarak beni sevecekler.Türkiye’ye karşı oynanan oyunları ve hain saldırıları kınıyorum.Terörün her türlüsüne karşıyım.Türk Bayrağına, Atatürk’e hayran oldum.Bunu her zaman söylüyorum.Türkiye benim vatanım gibi.Burada çok rahat ediyorum.Sivas ve Sivaslıda beni kendi evlatları gibi bağrına bastı.Ben maç öncesinde ve maç sonrasında asker selamı vererek Tük Bayrağını sallıyorum ve Türkiye’yi Türkleri sevdiğimi haykırıyorum.Ateş düştüğü yeri yakar.Allah şehit Mehmetçiklerin ailesine sabır versin.Ocakları söndüren,anaları gözü yaşlı bırakan hainlere de lanet okuyorum.Elbet bir gün cezalarını çekecekler.Türk Milletinin başı sağ olsun” dedi.

"Ben İsrailli olmama rağmen bu savaşa karşıyım ve bir an önce sona ermesini istiyorum. Filistin´de kimsenin ölmesini istemiyorum.Sadece Filisten´de değil tüm dünyada savaş olmaması benim en büyük isteğim.Bir an önce barış olmasını diliyorum"dedi.

Sahi Revivo vardı bir zamanlar bu ülkede,ne alemde acaba...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder